1. چرا برای خرید از کراوات دات ای ار باید در وبسایت عضویت داشته باشم؟

ایجاد حساب کاربری در وبسایت به منظور ارائه خدمات مطلوب و سهولت پیگیری سفارشات شما انجام می شود. همچنین تیم پشتیبانی به تمام فرآیند خرید از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل محصول به مشتریان نظارت دارد. در صورت عدم تمایل به عضویت می توانید پس از انجام فرآیند خرید عضویت خود را لغو کنید.

  1. روش ثبت سفارش محصولات چگونه است؟

برای خرید از وبسایت کراوات دات ای ار پس از انتخاب محصول موردنظر و اضافه کردن آن به سبد خرید مراحل خرید اینترنتی و پرداخت از درگاه بانکی ارائه شده را به ترتیب تکمیل نمایید.حتما در زمان ثبت سفارش تعداد،اندازه،رنگ و نام کالای موردنظرتان را با دقت بررسی کنید. در نهایت از طرف تیم پشتیبان وبسایت توسط پیامک و یا ایمیل تایید نهایی سفارش شما و ارسال آن اطلاع رسانی خواهد شد.

  1. آیا امکان تغییر یا لغو سفارش وجود دارد؟

قبل از تایید نهایی سفارش شما می توانید محتویات سبد خرید خود را تغییر دهید اما پس از کلیک بر روی ایکون ثبت نهایی و پرداخت هزینه، شما قادر به حذف یا تغییر سبد خرید نمی باشید.

  1. پس از ثبت سفارش برای اطمینان از خرید نیاز به تماس تلفنی می باشد؟

خیر، پس از اتمام مراحل خرید پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق راه های ارتباطی ذکر شده اطلاع رسانی میشود و نیاز به هیچ گونه تماس تلفنی نیست مگر در صورت بروز مشکل و در موارد خاص که از طرف تیم پشتیبان با مشتریان تماس گرفته می شود.

۵.پرداخت مبلغ سفارش به چه صورت است؟

پرداخت هزینه فقط به صورت اینترنتی از طریق وبسایت کراوات دات ای ار و انتقال به درگاه امن بانکی امکانپذیر است.

۶.آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

از آنجایی که فروشگاه کراوات دات ای ار یک فروشگاه اینترنتی است و فرآیند ثبت سفارش تماما از طریق وبسایت انجام میشود امکان خرید حضوری و یا تحویل سفارشات در محل فروشگاه کراوات دات ای ار وجود ندارد.

  1. آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

چنانچه تمایل دارید سفارش مورد نظرتان به آدرس دیگری فرستاده شود در هنگام ثبت سفارش می توانید نشانی پستی محل مدنظر را وارد نمایید تا مرسوله شما به همان آدرس ارسال شود.